NEW IN | MAKE UP FOREVER | TOO FACED | URBAN DECAY | BENEFIT

by - neděle, srpna 23, 2015

Taky míváte období, kdy je vám zatěžko nechat peněženku zavřenou? Přesně tohle období mám poslední týden a rozhodla jsem se ty mý choutky po utrácení utišit v Sephoře.

V Centru Černý Most bývá spousta akcí a tentokrát měli během víkendu akci Sephora 2+1 i na exkluzivní značky a tak jsem tam po práci zavítala s tím, že si to nemůžu nechat ujít. Ačkoliv si myslím, že má peněženka by byla mnohem radši, kdybych to oželela :D


Každopádně jsem zhruba půl hodiny chodila po Sephoře, párkrát se zastavila u regálu Make Up Forever, kolem stojanu s Too Faced Chocolate Bar jsem prošla xkrát a když si mého neustálého bloumání kolem všimla konzultantka, rozhodla jsem se vyzkoušet nový Ultra HD make-up od MUF v odstínu Y445.


Ten nakonec i letěl do košíku, protože odstín seděl perfektně. V drogériích je ten problém, že s mým nynějším opálením neseženu odstín a jediný L'Oreal True Match, který mi sedí, je všude vyprodaný. Tohle se u těch dražších nedrogérkových značek nestává, protože přece jen myslí na každou barvu pleti. V Sephoře byl právě tenhle Ultra HD nejtmavší odstín, který měli, takže jsem měla i docela štěstí.


Krátce poté jsem se rozhodla i pro Chocolate Bar a možná si ještě v budoucnu koupím Semi Sweet. Obě obsahují odstíny, které mám nejradši, takže to byla jasná volba. Recenzi na všechno, včetně paletky, přidám v budoucnu. Zatím jsem se produktů ani nedotkla, protože mi to přijde zbytečné, když se nemaluju.


Rozhodnout se pro další věc už bylo těžší, nic jsem nepotřebovala, všechno mám. Navíc se teď nelíčím a tak mě nenapadalo, co bych si mohla koupit. Když jsem ale vzala make-up, rovnou jsem sáhla i po Step 1 primer pod make-up od MUF, protože jsem na tuhle řadu bází slyšela samé skvělé věci. Opět jsem si nechala poradit od konzultantky a vybrala si smoothing primer, který má vyplnit a rozmazat nedokonalosti pro jemnou pleť, minimalizovat póry a omezit lesk pleti. Abych to shrnula, dělá přesně to, co potřebuji, aby báze dělala.


No a o dva dny později jsem zase zavítala do Sephory a v mém košíku zhruba po půl hodině rozhodování (ano, jsem hrozná), skončili tyhle dva miláčci. Naked 3 paletka a push-up liner od benefitu


Stejně jako Chocolate Bar má i Nakedka odstíny, které miluju a sedí mi. I z toho důvodu pořád váhám nad koupí nové Naked Smoky paletky, která má být dostupná v Sephorách už zítra. Z toho, co jsem viděla, má nádherné odstíny, ale nejsem si jistá tím, že bych je využila. To už je příběh pro jiný článek.


A they're Real push-up liner od benefitu? Jeden čas byly tyhle linky docela diskutovaným tématem, alespoň když vezmu v potaz zahraniční youtuberky. Některé je nenáviděly a u některých se staly make-up essentials. Ačkoliv jsem je zatím v akci nevyzkoušela, myslím, že mi budou vyhovat. Čmárala jsem si s nimi v Sephoře jen po ruce, ale pigmentace byla úžasná a stejně tak i manipulace s nimi. 

A jak bojujete s utrácením vy? Upřímně doufám, že jste na tom lépe než já a taky, že se na chvíli budu krotit! :)



You May Also Like

33 komentářů

  1. Ani se mi do Prahy nechce, když si představím, jak potom bude má peněženka plakat. Každopádně paletky schvaluji a už se těším, až je na tobě uvidím naživo :-)

    http://marta-pise.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych do Prahy neměla vůbec jezdit, je to peklo. Obzvlášť v tom CČMku, však to znáš - moc obchodů = moc lákadel. A ty paletky na mě uvidíš v akci bůh ví kdy, ty si budu střežit jak oko v hlavě za ty peníze :D :)

      Vymazat
  2. Too Faced Chocolate Bar vypadá moc dobře, zítra akorát jedu do Sephory takže moje peněženka bude asi plakat :D

    http://cupofwhatever.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že příště až projdu kolem, nepůjdu dovnitř :) A hezký nákupy přeju!

      Vymazat
  3. Ta paletka Too Faced vypadá naprosto báječně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá úžasné, tak doufám, že oslní i až ji budu zkoušet :)

      Vymazat
  4. Naked paleta 😍😍😍 a upřímně o té chocolate bar palety jsem si v prvním momentě myslela, že se jedná o čokoládu:D ale dobrý reklamní tah, okamžitě mě to upoutalo haha :) tak to se asi do Sephory vypravím haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to počkej až tu Chocolate Bar otevřeš! Ta vůně čokolády tě vážně dostane :)

      Vymazat
  5. Naked paletka vyzerá vážne skvelo! :)
    Inak máš veľmi pekný blog - pridávam sa medzi pravidelných čitateľov.

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé nákupy :) Já s podobnými produkty ze sephory asi nikdy odcházet nebudu, ale vůbec bych se nezlobila, kdybych nějakou takovou paletku vlastnila :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-style teď má paletky, které obsahují podobné odstíny jako Naked paletky a podle recenzí vypadají dost dobře a za tu cenu i kvalitně :)

      Vymazat
  7. Hrozně se mi líbí ta paletka od Too Faced! :)

    Zvu tě na svoji giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. To byl opravdu velký nákup! Na Chocolate bar od Too Faced koukám už neskutečně dlouho! Do teď jsem se k její koupi nerozhoupala, ale stejně vím, že tak jednoj učiním! :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jsem velká ostuda, ale já v Sephoře ještě nikdy nebyla, bojím se, že jakmile tam vkročím, tak tam nechám celou výplatu :D :)
    Takže si raději udržuji odstup, ale nakoupila jsis velmi krásné věci, doufám, že vše pak zrecenzuješ!:)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v Sephoře poprvé něco koupila před rokem a od té doby jsem tam byla asi tak 4x. Je to taková menší závislost, ale jednou za čas mi to snad neublíží :D A recenze přijde na řadu jakmile to pořádně ozkouším :)

      Vymazat
  10. Ano, ano, taky s utracením hodně bojuju, hlavně v Sephoře.. :D proto jsem se jí dneska radši vyhla pořádným obloukem a bohužel utrácela jinde.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem se jí taky úspěšně vyhla! Ačkoliv mi přišla sleva 20 % :D

      Vymazat
  11. štetce vyzerajú naozaj úžasne!!! :).
    a o utrácaní som práve napísala článok :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem zase jednou něco prošvihla. Na tuhle akci se těším už dlouho, ale od té doby, co jsem mimo republiku, tak mi všechno tak nějak uniká :D. Jinak pořídila jsi pravdu super věci
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel a bohudík má Sephora takový akce dost často :)

      Vymazat
  13. Tak toto vyzerá naozaj super :) Wau

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. miluju paletky
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Na paletku od Too Faced si už dlhšie brúsim zúbky a cítim, že ten čas keď si ju kúpim je stále bližšie a bližšie :D

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji zbožňuju už jen kvůli té vůni :) A když vychytáš zrovna slevy, tak ji pořídíš teoreticky za dobrou cenu :D

      Vymazat
  17. Too faced som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať, ale veľmi ma láka :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za moc milý komentář, si sluníčko, moc jsi mě potěšila krásko:-* Každopádně já poslední dobou nakupuji šíleně moc kosmetiky a neumím si představit že bych jela do Prahy, protože vím, že minimálně nějaký 3 tisíce bych tam nechala:-D Super článek!

    OdpovědětVymazat